سایت رسمی عباد الرحمن

عباد الرحمن,احکام,طب,طب اسلامی,عکس نوشته,کتاب,دانلود کتاب,تفسیر,بصیرت افزایی,حوزه,دانلود کتابpdf,آیت الله تبریزیان

تاثیر درمان مزاج صفرا بر تربیت فرزندان

  • ۱۹:۳۳

گاهی والدین از فرزندان، پرخاشگری، عصبانیت، بی حوصلگی و رفتارهای غیر عادی می بینند و حتی به فکرشان هم نمی رسد که دلیل آن مزاج گرم و خشک صفراوی فرزندان آنها باشد. گاهی احساس می کنند که تربیت فرزند آنها از دستشان خارج شده و نیاز است جدیت بیشتری به خرج دهند. غافل از اینکه این فرزند همان فرزند است فقط در بدن او حالتی ایجاد شده است که نمی تواند خود را کنترل کند.

سن بلوغ و جوانی، دوران افزایش صفرای بدن است و می دانیم که صفرا میل جنسی را افزایش می دهد و فرزندان را پرخاشگر، بی حوصله و عصبانی می کند. پس باید به شدت به خوراک آنها اهمیت داد و حتی اگر لازم است در این دوران و خصوصا سن بلوغ دارو به آنها داد تا مبادا شهوت زیاد، آنها را به انحراف بکشاند یا اینکه عصبانیت و بی حوصلگی آنها باعث دین گریزی، ترک واجبات و مشکلات دیگر شود.

والدین علاوه بر درک فرزندان و رفتار مناسب با آنها باید تدابیری که در بحث درمان مزاج صفرا می کنیم را یاد بگیرند و به کار ببندند تا از عصبانیت و میل جنسی فرزندان آنها کاسته شود و بدون مشکلی این دوران را طی کنند.

البته صفرا مخصوص جوانان نیست و بسیاری از فرزندان در قبل از سن بلوغ حتی در کودکی (خصوصا در زمان ما که خوراک ها خوب نیست و کم خونی در مادران و فرزندان شیوع دارد) دچار غلبه صفرا و در نتیجه بیش فعالی و خشونت می شوند. این بچه ها از دیوار راست بالا می روند و میل زیادی به بازی های کامپیوتری خصوصا از نوع خشن دارند و امان و آسایش والدین را می برند. در مورد این فرزندان هم باید خوراک و درمان صفرا لحاظ شود و حتما باید حجامت انجام شود که بسیار مجرب و اثر گذار است.

مطالب مرتبط:

علائم و خصوصیات مزاج صفرا

åã ÝíÓäãÇ ˜áæÈ ÇÝÓÑÇä
امید
راه تشخیصش چیه؟
از کجا میشه فهمید، دلیل پرخاش ها، مزاج صفرای بچه است؟
اگر علائم و خصوصیات مزاج صفرا در فرزند بود دلیلش مزاج اوست...
البته در تمام فرزندان در سن بلوغ بحران صفرای و در نتیجه این رفتار ها بوجود می آید و باید دستوراتی که برای صفراوی مزاج ها هست رعایت کنند ولی غلبه مزاج در بعضی بیشتر است و بعضی کمتر است.
ولی در کودکان و جوانان حتما باید علائم را داشته باشند و در همه کودکان غلبه صفرا اتفاق نمی افتد...
تشکر از سوال خوب و به جای شما...
....همنشین عقل ....
متشکرم...
خواهش می کنم...
بالای آسمان
ممنونم از مطالب طبی شما
ان شاءالله موفق باشید
سلامت باشید دوست عزیز...
ممنون از توجهتون...
نـــای دل
از مطلب مفید شما استفاده کردیم..

خدا خیرتون بده...
خواهش می کنم ... انجام وظیفه بود...
منتـــظر المـهـدی۳۱۳
خیلی ممنونم از شما
خواهش می کنم...
سیّد محمّد جعاوله
مطلب خوبی بود
تشکر...
علی اسمعیلی
بسیار ممنون از مطلب آموزنده شما لذت بردیم تشکر
سپاسگزارم...
موفق و موید باشید...
علی امیر عباسی
                 بسم الله الرحمن الرحین
باسلام ضمن تشکر از مطالب علمی و مفیدتان انشالله خدا توفیق بیشتری اعطا نماید 
راستش منم شرایط ذکر شده را دارم تقریبا 40 سالم هست واگر دقیقا راهنمایی برای تشخیص نوع و دارو یا غذاهای لازم را ذکر نمایید ضمنا یک سری دارو لازم دارم چطور میتونم از تهران تماس میگیریم دارو از دارو خانه تهیه کنم و اگر در تهران نمایندگی داروخانه بدید من مغازه و امکانات داروخانه و علاقه بسیار جهت خدمت به مردم و بلاخص دین اسلام رو دارم با تشکر 09128460394 علی امیر عباسی فوق دیپلم عمران ضمنا از کسانیکه مایل به همکاری هرگونه سرمایه گذاری و تبلیغات و غیره ... دعوت به همکاری مینمایم انشالله بتوانیم درمان بسیاری از برادران دینی مان تسهیل و تسریع نماییم انشالله اگر خدا بخواهد ما میتوانیم یا علی
علیکم السلام و رحمه الله...
تشکر از شما...
می توانید داروی ترکیبی آماده صفرابر را از سایت رسمی آیت الله تبریزیان سفارش دهید.
علاوه بر داروی صفرابر، درمان با غذا و نکته پایانی مطلب درمان غلبه صفرا را رعایت کنید. اگر هفته ای یک بار هم تا پایان درمان قی کنید درمان قوی تر می شود.
برای همکاری هم با سایت رسمی آیت الله تبریزیان مکاتبه کنید. برای آشنایی بیشتر و ارتباط با آیت الله تبریزیان اینجا را مطالعه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan

کپی برداری برای سایت های غیر تجاری و تبلیغی آزاد می باشد

نظرات خصوصی جواب داده نمی شود