سایت رسمی عباد الرحمن

عباد الرحمن,احکام,طب,طب اسلامی,عکس نوشته,کتاب,دانلود کتاب,تفسیر,بصیرت افزایی,حوزه,دانلود کتابpdf,آیت الله تبریزیان

چگونه مخاطبان، یک مطلب را در گوگل به رتبه بالاتر می برند؟

  • ۰۹:۰۶

برخی از سایت ها با روش های مختلف گوگل را فریب می دهند و سعی می کنند با وجود نداشتن محتوای مورد نظر مخاطب، خود را در گوگل در رتبه بالایی قرار دهند و در نتایج اول ظاهر می شوند ولی مخاطبان توانایی این را دارند که این سایت های مخرب که باعث می شوند مطالب مفید محجور بمانند را به رتبه های پایین گوگل ببرند. شما می توانید با دانستن این مطلب، مطالب مفید را به دست دیگران برسانید و آنها را پیشنهاد دهید.

نظر دادن، +1 کردن گوگل پلاس هر صفحه و فرستاد آن مطلب به گوگل پلاس خود و شبکه های اجتماعی دیگر و از همه مهمتر دیر بستن یک صفحه اینترنتی از جمله این راهها است. ماندن مخاطب در یک صفحه به مدت طولانی برای گوگل به معنای مفید بودن و مورد نیاز بودن آن مطلب است.

البته معیارهای دیگری همچون کلیک شدن زیادتر یک مطلب در نتایج گوگل و... هم است ولی این معیار ها قابل تجویز نیست.

پس در مطالبی که می خواهید به دیگران پیشنهاد کنید نظر خود را بیان کنید، آن صفحه را دیر ببندید و +1 گوگل پلاس را بزنید تا آن صفحه در گوگل محبوب شود و به رتبه های بالاتر بیاید. البته نیاز هست تعداد قابل توجهی از افراد این کار را انجام دهند تا سایت های اسپم و مخرب به رتبه های پایین تر بروند. این کار می تواند تشکری باشد برای سایت هایی که به روش های غیر اخلاقی دست نزدند و محتوای خوب را به راحتی به دست مخاطب می رسانند و مخاطب را مجبور به ماندن در سایت نمی کنند.

åã ÝíÓäãÇ ˜áæÈ ÇÝÓÑÇä
  • ۱۸۸۹
تنها ...
تشکر
خواهش میکنم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan

کپی برداری برای سایت های غیر تجاری و تبلیغی آزاد می باشد

نظرات خصوصی جواب داده نمی شود