سایت رسمی عباد الرحمن

عباد الرحمن,احکام,طب,طب اسلامی,عکس نوشته,کتاب,دانلود کتاب,تفسیر,بصیرت افزایی,حوزه,دانلود کتابpdf,آیت الله تبریزیان

نقض برجام، فرجام دیپلماسی خنده

  • ۱۷:۵۴

لغزش خردمند
زمانی رئیس جمهور به دلواپسان برجام می گفت: ''یک عده شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی‌اند؛ هر وقت می‌خواهد مذاکره شود یک عده می‌گویند داریم می‌لرزیم؛ خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید.'' رهبر معظم انقلاب مرتب می فرمود: آمریکا بد عهد است، دروغگوست، به عهد خود وفا نمی کند. ولی رئیس جمهور و مذاکره کنندگان هیچ اهمیتی به این سخنان ندادند و دستورات رهبری در مورد برجام را هم رعایت نکردند و با اعتماد به آمریکا از خط قرمز ها رد شدند.
امروز بعد از تصویب تحریم های جامع آمریکا بر علیه ایران و تهدیدهای آنها، برای همه دلیل دلواپسی دلواپسان آشکار شد. همه دیدند چرا ما سخنان و رهنمود های رهبری را بر روی چشمانمان می گذاریم.
امروز ادبیات منقلی رئیس جمهور به ادبیات دلواپسان تبدیل شده و به جای درس صلح گرفتن از امام حسین علیه السلام و حمله به سپاه و موشک های ایران خودش به آیه ''وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ ... (۱)
هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان ]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! '' استناد می کند(۲). امروز می دانند که دیپلماسی خنده و برد برد با دشمن معنا ندارد. باید آنقدر قدرت نظامی را تقویت کرد تا دشمن بترسد و بنابر آیه

''...أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُم... (۳)
در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربان'' خنده برای خودی هاست و شدت و ترساندن برای دشمن است.
امیدوارم که توافق تلخ برجام را فراموش نکنیم و با اعتماد به دشمن و شتاب زدگی در قلب تلاش های سالیانه دانشمندانمان بتون نریزیم و همواره نگاهمان به داخل کشور، جوانان و تلاش های آنها باشد. امیدوارم در این نیمه باقیمانده، سال اقدام و عمل باشد، سال تولید ملی و اقتصاد مقاومتی.

منابع:

۱. ۶۰ انفال

۲. خبرگذاری فارس

۳. ۲۹فتح

åã ÝíÓäãÇ ˜áæÈ ÇÝÓÑÇä
  • ۱۷۲۴
تنها ...
متشکرم
خواهش می کنم دوست عزیز...
زهرا
خیلی خوب بود
تشکر...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan

کپی برداری برای سایت های غیر تجاری و تبلیغی آزاد می باشد

نظرات خصوصی جواب داده نمی شود