سایت رسمی عباد الرحمن

عباد الرحمن,احکام,طب,طب اسلامی,عکس نوشته,کتاب,دانلود کتاب,تفسیر,بصیرت افزایی,حوزه,دانلود کتابpdf,آیت الله تبریزیان

مواظب باشید مثل پدر و مادرتان نشوید!

  • ۲۱:۰۹
دنیا محل آزمایش است و سرگرمی به دنیا باعث می شود فراموش کنیم موجودی به نام شیطان ما را می بیند و قسم خورده که نگذارد ما به جایگاه اول خود یعنی بهشت باز گردیم و همراه خود در آتش ها اسیر کند. خداوند می فرماید:
یَا بَنِی آدَمَ لَا یَفْتِنَنَّکُمُ الشَّیْطَانُ کَمَا أَخْرَجَ أَبَوَیْکُم مِّنَ الْجَنَّةِ یَنزِعُ عَنْهُمَا لِبَاسَهُمَا لِیُرِیَهُمَا سَوْآتِهِمَا إِنَّهُ یَرَاکُمْ هُوَ وَقَبِیلُهُ مِنْ حَیْثُ لَا تَرَوْنَهُمْ إِنَّا جَعَلْنَا الشَّیَاطِینَ أَوْلِیَاءَ لِلَّذِینَ لَا یُؤْمِنُونَ
ای فرزندان آدم! شیطان شما را نفریبد، آن گونه که پدر و مادر شما را از بهشت بیرون کرد، و لباسشان را از تنشان بیرون ساخت تا عورتشان را به آنها نشان دهد! چه اینکه او و همکارانش شما را می‌بینند از جایی که شما آنها را نمی بینید؛ (امّا بدانید) ما شیاطین را اولیای کسانی قرار دادیم که ایمان نمی آورند! 
بارها خداوند داستان فریب خوردن حضرت آدم را یاد آوری می کند تا بدانیم یک لحظه غفلت گاهی یک عمر پشیمانی به بار می آورد و ما هم قرار است اول آزمایش شویم بعد به بهشت برویم به خلاف پدرمان که اول در بهشت بود بعد آزمایش شد.
----------------------------------
جالب است که هنگامی که فریب شیطان را خوردند به عنوان مجازات عریان شدند.

منبع: 
اعراف آیه 27
åã ÝíÓäãÇ ˜áæÈ ÇÝÓÑÇä
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan

کپی برداری برای سایت های غیر تجاری و تبلیغی آزاد می باشد

نظرات خصوصی جواب داده نمی شود