سایت رسمی عباد الرحمن

عباد الرحمن,احکام,طب,طب اسلامی,عکس نوشته,کتاب,دانلود کتاب,تفسیر,بصیرت افزایی,حوزه,دانلود کتابpdf,آیت الله تبریزیان

اعتراف دو نامزد ریاست جمهوری امریکا به نژاد پرستی و فقر گسترده در امریکا

  • ۱۴:۵۵

شاید بسیاری از افراد آمریکا را مهد تمدن و فرهنگ بدانند و در نظر آنها آمریکا کشوری است که مردم آن در رفاه به سر می برند و هیچ خبری از فقر و تبعیض نژادی نیست. ولی واقعیت های جامعه آمریکا را باید از کسانی شنید که میخواهند این کشور را اداره کنند و نامزد ریاست جمهوری این کشور شده اند نه کسانی که اطلاعات آنها محدود به قسمتی از این کشور و واقعیات آن است.

"امروز به اعتراف خود آمریکایی‌ها، دولت آمریکا و نظام آمریکا از ارزشهای انسانی فرسنگها دور افتاده. این مناظره‌ی دو نامزد [ریاست جمهوری] آمریکا(۴) را دیدید؟ حقایقی که اینها بر زبان راندند دیدید؟ شنیدید؟ اینها آمریکا را افشا کردند. چند برابر چیزهایی را که ما میگفتیم و بعضی باور نمیکردند و نمیخواستند باور کنند، خود اینها گفتند. 

و جالب این است که آن که صریح‌تر گفت، بیشتر مورد توجّه مردم قرار گرفت. آن مرد چون واضح‌تر گفت، صریح‌تر گفت، مردم آمریکا بیشتر به او توجّه کردند. طرف مقابل گفت این پوپولیستی کار میکند؛ عوام‌گرایانه، چرا عوام‌گرایانه؟ برای خاطر اینکه حرفهایش را مردم نگاه میکردند، میدیدند درست است؛ در واقعیّات زندگی خودشان آن را میدیدند. ارزشهای انسانی در آن کشور نابودشده و لگدمال‌شده است؛ تبعیض نژادی وجود دارد. 

همین چند روز قبل از این آن مرد در تبلیغات انتخاباتی‌اش ایستاد و گفت شما اگر رنگین‌پوست هستید، اگر سیاه‌پوست و سرخ‌پوست هستید، در خیابانهای نیویورک و شیکاگو و واشنگتن و کالیفرنیا و غیرذلک وقتی راه میروید، نمیتوانید مطمئن باشید که تا چند دقیقه‌ی دیگر زنده‌اید. شما ببینید! این حرف را کسی دارد میزند که انتظار دارد چند روز دیگر برود در کاخ سفید، بنشیند آمریکا را اداره کند. نژادپرستی آمریکا یعنی این.

 فقر آمریکایی‌ها را [هم گفت]. گفت ۴۴ میلیون نفر در آمریکا گرسنه‌اند. او گفت و دیگران هم گفتند که کمتر از یک درصد مردم آمریکا مالک نود درصد ثروت آمریکا هستند. ارزشهای انسانی در آنجا لگدمال شده است؛ تبعیض، اختلاف، نژادپرستی، لگدمال کردن حقوق بشر.

منبع:

مطالعه بیشتر:
åã ÝíÓäãÇ ˜áæÈ ÇÝÓÑÇä
  • ۱۷۹۵
The flash
:|
:)
محمدرضا سلمانیان‌نژاد
اتفاقا یه مطلبی چند روز قبل گذاشتم با این عنوان که ایران حرف مفت میزنه...
ضمن تشکر ازتون دعوت می کنم اون مطلبو ببینید
بسیار عالی...
میخونمش ان شاء الله...
محمدرضا سلمانیان‌نژاد
http://balayeaseman.blog.ir/post/ایران-حرف-مفت-می-زند،-آمریکا-فوق-العاده-است

نـــای دل
تحلیل خوبی بود...

سپاس..
خواهش می کنم دوست عزیز...
آقای سین
مرگ بر آمریکا...


تیتر یک  معنا دار سایت رهبری
خیلی قشنگ بود... سه کلمه و این همه معنا!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan

کپی برداری برای سایت های غیر تجاری و تبلیغی آزاد می باشد

نظرات خصوصی جواب داده نمی شود